ترانسمیتر فشار ویکا

ترانسمیتر فشار ویکا

خرید ترانسمیتر فشار ویکا

در حوزه اندازه گیری و گزارش نتیجه فشار، ترانسمیتر فشار ویکا یکی از برندهای محبوب و با کیفیت ترین ابزارهای اندازه گیری است. شرکت ویکا به دلیل سابقه طولانی خود در زمینه تولید تجهیزات ابزار دقیق، به یک برند خوشنام تبدیل شده و پرشر ترانسمیتر ویکا هم به همین دلیل طرفدار زیادی دارد. کیفیت ساخت بالا و دقت بسیار زیاد در اندازه گیری فشار باعث شده که محصولات شرکت ویکا در بیش از ۵۰ کشور دنیا به فروش برسند. از آنجایی که ترانسمیتر فشار ویکا چندین و چند مدل دارد، ابتدا یک معرفی کلی از آنها خواهیم داشت و سپس سری های موجود در بازار از آنها را معرفی می‌کنیم. ترانسمیتر فشار ویکا یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین برندهای ترانسمیتر فشار در سرتاسر دنیا می باشد. شرکت ابزار سنجش آریا، پرشر ترانسمیتر ویکا و سنسور فشار ویکا اصل را در اختیار شما می گذارد. برای خرید و یا استعلام قیمت انواع مدل های ترانسمیتر فشار ویکا و سنسور فشار ویکا WIKA با کارشناسان ما در ابزار سنجش آریا تماس بگیرید.

معرفی کلی ترانسمیتر فشار ویکا

ترانسمیتر فشار ویکا یک ابزار برای اندازه گیری فشار و سپس گزارش آن به اتاق کنترل است. اصولا ترانسمیترها هم وظیفه اندازه گیری را بر عهده دارند و هم وظیفه انتقال نتیجه اندازه گیری. شرکت ویکا به عنوان یک شرکت آلمانی توانسته که این محصولات را با کیفیت خوبی وارد بازار کند و در حال حاضر در بیش از ۵۰ کشور دنیا دارای دفتر فروش مشخص است. پرشر ترانسمیتر ویکا می‌تواند کاربردهای مختلفی در حوزه صنعت داشته باشد و به همین دلیل تنوع بالایی برای این محصولات در نظر گرفته شده است.

بطور کلی روال اندازه گیری و گزارش فشار در ترانسمیتر فشار ویکا و نسوسر فشار ویکا به این صورت است که ابتدا فشار به کمک یک قسمت سنجش محاسبه می شود. این قسمت ممکن است لوله بوردون یا یک دیافراگم باشد که با توجه به میزان فشار تغییر حالت میدهد. این تغییر حالت به یک مبدل یا ترانسدیوسر انتقال داده می‌شود و در آنجا تبدیل به داده های الکترونیکی و دیجیتالی می شود. در نهایت نتایج به دست آمده به صورت تابعی از فشار هستند که ممکن است به صورت حرکت عقربه یا حتی داده های دیجیتال در یک نمایشگر باشند. اما از ترانسمیتر فشار ویکا چند مدل در بازار موجود است که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

چند مدل ترانسمیتر فشار ویکا

این ترانسمیتر به طور ویژه برای محدوده فشاری خاصی طراحی شده است و می توان آن را به عنوان یکی از محصولات دقیق شرکت ویکا معرفی کرد. ترانسمیتر فشار wika a10 قابلیت اندازه گیری فشار در محدوده ۰ تا ۱۰۰۰ بار را دارد و به همین دلیل می‌توان آن را در حوزه‌های مختلف به راحتی مورد استفاده قرار داد. این ابزار شدت جریان خروجی ۴ تا ۲۰ میلی آمپر را از خود نشان می‌دهد و در کنار آن میزان خطا در اندازه گیری کمتر از 0.25 است. برای اتصال این ترانسمیتر از اتصال به کمک مدارهای الکتریکی به صورت کامل های دوتایی و سه تایی استفاده می شود. 

ترانسمیتر فشار wika s10 یکی از محصولات محبوب در بین تولیدیهای شرکت ویکا است که می‌تواند محدوده فشار بین 1.5 تا 10 بار را پوشش دهد. در طراحی و ساخت این ترانسمیتر از چدن برای ساخت بدنه استفاده شده است. به همین دلیل استحکام مکانیکی و استحکام خوردگی آن بسیار بالاست. از لحاظ فنی سیگنال خروجی این ترانسمیتر بین ۴ تا ۲۰ میلی آمپر متغیر است و میزان ولتاژ پشتیبانی برای آنها هم بین ۸ تا ۳۰ میلی ولت تغییر می کند. از این ترانسمیتر فشار ویکا برای حوزه‌های مختلف با سطح فشار پایین استفاده می شود.

استفاده از سنسور تشخیص فشار دیافراگمی در ترانسمیتر فشار wika s11  باعث شده که نحوه اندازه گیری فشار در آن بسیار ساده و معمولی باشد و به همین دلیل در صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد. شدت جریان خروجی اندازه گیری شده برای این ترانسمیتر بین ۰ تا ۲۰ میلی آمپر است و ولتاژ پشتیبانی هم برای آن بین ۱۰ تا ۳۰ ولت در نظر گرفته است. استفاده از استنلس استیل برای ساخت بدنه و همچنین توانایی پوشش فشار بین صفر تا ۲۵۰ میلی بار باعث شد که محدوده عملکرد این  پرشر ترانسمیتر نسبت به گزینه های دیگر کمتر باشد. اگرچه حوزه های زیادی برای استفاده از آن وجود دارد. 

اگر بخواهیم در بین محصولات ترانسمیتر فشار ویکا یک محصول با ویژگی متفاوت جدا کنیم، به احتمال زیاد انتخاب اصلی ما ترانسمیتر فشار wika s20 است. استفاده از فولاد زنگ نزن یا همان استنلس استیل باعث شد که بدنه ترانسمیتر بسیار مقاوم باشد و امکان استفاده از آن در شرایط خورنده فراهم شود. این ترانسمیتر می‌تواند محدوده فشار بین 0.4 تا ۱۶۰۰ میلی آمپر را اندازه گیری کند. در ضمن شدت جریان خروجی از این ترانسمیتر بین ۴ تا ۲۰ میلی آمپر متغیر است و ولتاژ آن هم بین ۰ تا ۱۰ ولت است. 

مدل wika o10 از ترانسمیتر فشار ویکا به طور ویژه برای برخی از کشورهای استوایی و همچنین کشورهای سرد مانند روسیه طراحی شده است. بنابراین این مدل به راحتی می‌توانند در مناطق و در استانهای شرجی به کار گرفته شود. در طراحی و ساخت این ترانسمیتر از استنلس استیل استفاده شده که مقاومت بالایی در برابر شرایط خوردگی دارد. نحوه اندازه گیری فشار در این ابزار به شکلی است که می تواند محدوده بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ بار را پوشش دهد و شدت جریان خروجی آن هم بین ۴ تا ۲۰ میلی آمپر متغیر است.

مواردی که گفته شد و توصیفاتی که برای هر مدل از ترانسمیتر فشار ویکا آورده شد، این موضوع را به ما ثابت می کند که پرشر ترانسمیترهای شرکت ویکا قابلیت بسیار وسیعی در اندازه گیری فشار دارند و ما می‌توانیم برای هر محدوده به سراغ یکی از آنها برویم. در هر صورت باید این واقعیت را بپذیریم که در صنعت ما با یک فشار خاص یا یک محدوده از پیش تعیین شده مواجه نیستیم و تنها می توانیم به صورت تقریبی فشار یک سیستم را برآورد کنیم. به همین دلیل باید با تعیین فشار به سراغ انتخاب گزینه مناسب با توجه به شرایط سیستم خود برویم.

به همین دلیل ما در اکثر موارد دیده ایم که کاربران در انتخاب ترانسمیتر فشار ویکا دچار چالش می شوند و به شکل دقیق نمی دانند که کدام پرشر ترانسمیتر ویکا می‌توانند نیاز آنها را برآورده کند. اما شما میتوانید برای خرید این محصول و همچنین مشاوره در مورد شرایط و عملکرد آنها از طریق شماره های سایت تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهیم.